تاسیس کانون آگهی و تبلیغات

این روزها تبلیغات به یک اصل اساسی و مهم برای ماندگاری و رشد کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است. باید این حقیقت را پذیرفت که بدون تبلیغات اصولی بقا در بازار هفت رنگ این روزها به کاری سخت و تقریبا غیر ممکن تبدیل شده است.

ویژگی های آگهی و تبلیغاتِ خوب

همواره باید این نکته را به خاطر داشت که برای داشتن تبلیغات موثر به درک درستی از محصول یا خدمت موردنظر و همچنین جامعه هدف نیاز است. تبلیغات خوب باید به بهترین شکل ممکن به مخاطبان هدف آگاهی ببخشد. به‌طوری‌که  مخاطبان در مورد کالا یا خدمت موردنظر احساس نیاز پیدا کنند و برای  خرید یااخذ آن خدمت متقاعد و ترغیب شوند. در حال‌حاضر با بالا رفتن سرعت پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون دنیای مجازی، تبلیغات بسیار متنوع‌تر از گذشته شده است. به‌همین‌دلیل این روزها برای ارائه مشاوره روشهای تبلیغات  مناسب و پربازده به اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز به  اخذ پروانه فعالیت از ارگانهای ذیربط، سرمایه‌گذاری، چیدمان استراتژی، نیروی انسانی  متبحرو.. می باشد

در زمینه  تاسیس کانون آگهی و تبلیغات  از کجا شروع کنیم؟

همه ما به خوبی می‌دانیم که برای پیشبرد اهدافمان به طور اصولی و موثر به آگاهی، تجربه و تحصص نیاز است. به‌همین‌دلیل باید برای محکم قدم برداشتن در راستای این اهداف در  مراحل حساس و مهم  از افراد کاربلد و متبحر مشورت و کمک بگیریم. از آنجایی که فعالیت در حوزه کانون آگهی و تبلیغات کاری بسیار حساس قلمداد می‌شود، بهتر است تا در این زمینه از نظرات و تجربیات افراد متخصص بهره‌مند شویم. این نکته را به خاطر داشته‌باشید که کوچکترین قدم اشتباه در این زمینه می‌تواند زمینه‌ساز شکست‌های پی‌در پی کاری ما باشد. به‌همین‌دلیل بهتر است تا پیش از هرگونه اقدامی در این حوزه، با مشاوران  متبحراین زمینه تبادل نظر داشته باشیم.

چرا باید به موسسه مشاورین آسیا اعتماد کنیم؟

مشاورین در موسسه مشاورین آسیا  درتلاش هستند تا با توجه به نکات ریز و درشت، تاسیس کانون آگهی و تبلیغات را به امری ساده و پر بازده تبدیل نمایند. به عنوان مثال ارائه مشاوره‌های کاربردی به منظور دریافت موافقت اصولی  و اخذ پروانه تاسیس کانون آگهی و تبلیغات به صورت حقیقی وحقوقی از جمله مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به حساب می‌آید.

از دیگر موارد مهمی که باید در تاسیس کانون آگهی و تبلیغات به آن دقت داشت، موضوع سرمایه‌گذاری می باشد. بدون‌شک بدون  داشتن سرمایه مناسب، نمی‌توان به هیچ‌گونه هدفی جامه عمل پوشاند. مشاورین آسیا می‌توانند در این زمینه راهگشای مناسبی باشد و سرمایه‌گذاران معتبری را معرفی نماید. در صورتی‌که کارفرما تمایلی به همکاری با سرمایه‌گذار نداشته باشد، مشاورین این مجموعه تسهیلات و وام‌های مختلفی را به منظور پیشبرد اهداف پیشنهاد خواهند ‌داد.

مکانی که برای  تاسیس  وفعالیت کانون آگهی و تبلیغات انتخاب می‌شود، نیز باید علاوه بر داشتن شرایط لازم برای تایید مکان از سوی بازرسین ارگانهای مربوطه دارای شرایط خاص محیطی از نظر محل فعالیت-چیدمان – دکوراسیون و ابزارهای مورد نیاز باشد مشاورین آسیا در این زمینه نیز پیشنهادات ویژه‌ای برای متقاضیان خواهندداشت و می‌توانند دراین خصوص پیشنهادات مشارکتی ارائه دهند.

داشتن گواهینامه ایزو برای اعتبار بخشی به کانون آگهی و تبلیغات از دیگر موارد بسیار مهمی است که متخصصین این مجموعه می‌توانند مراحل و اقدامات لازم را به منظور اخذ این گواهینامه به نمایندگی از شما انجام دهند

پیدا کردن متقاضیان به منظور عقد قرارداد با کانون آگهی و تبلیغات از دیگر موارد بسیار مهمی است که راه سرعت گرفتن در این بستر را هموارتر می‌کند. پشتیبانی مشاورین این مجموعه در این خصوص، یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی به شمار می‌رود که  به آن توجه شده است.

استخدام نیروی انسانی کاربلد، نگارش طرح توجیهی تاسیس کانون آگهی و انجام مشاوره‌های تخصصی در حوزه پرونده‌های مالیاتی از دیگر اقدامات کارشناسان مجموعه مشاورین آسیا به شمار می‌رود.  برای داشتن یک برند معتبر و موفق در حوزه کانون آگهی و تبلیغات با ما تماس بگیرید

سوال مهم:

مشاهده می گردد اکثر متقاضیان تاسیس موسسات آموزشی از کلماتی مانند (خرید مجوز کانون آگهی و تبلیغات – فروش مجوز کانون آگهی و تبلیغات – واگذاری مجوز کانون آگهی و تبلیغات – اجاره مجوز کانون آگهی و تبلیغات) در موتورهای جستجو استفاده می کنند ولی آیا واقعا واگذاری یا خرید مجوز کانون آگهی و تبلیغات امکان پذیر است؟

جواب: خرید – فروش و واگذاری این نوع مجوز در ایران ممنوع و غیر قانونی می باشد و متقاضیان تاسیس کانون آگهی و تبلیغات یا باید راسا نسبت به اخذ مجوز، به نام خودشان اقدام نمایند و یا در صورت نداشتن شرایط لازم جهت اخذ مجوز -از طریق مشارکت با افراد دارای مجوز اقدام نمایند.