اخذ مجوز کانون آگهی و تبلیغات

این روزها دغدغه بسیاری از افراد رسیدن به درآمدهای بالا از طریق رشد و توسعه کسب و کارهای شخصی است. برای اینکه بتوان به این مهم دست یافت، باید به‌خوبی با بخش‌های مختلف کسب و کار خود و نیاز و سلیقه مشتریان آشنا بود. در این صورت می‌توان با ارتباطی درست به رشد و پیشرفت کسب و کار امیدوار بود. کانون‌های آگهی و تبلیغات با در نظر گرفتن تمامی جزئیات در هر کسب و کاری، به صاحبان آن کسب و کارها کمک می‌کنند تا در جهت درست رشد پیدا کنند.

چرا به کانون‌های آگهی و تبلیغات نیاز است؟

آیا تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور باید کسب و کار خود را در راستای اهدافتان به حرکت در آورید؟ آیا تا‌کنون به‌دنبال راهی برای ارتقای کیفیت خدمات یا محصولات خود بوده‌اید؟ تا چه اندازه به خواسته و نیاز مشتریان خود توجه کرده‌اید و سعی کردید تا خود را در همان سو حرکت دهید؟

آیا تابه‌حال به‌طور جدی به سوالات فوق فکر کرده‌اید؟ اگر پاسختان بلی است، آیا به نتیجه مثبتی رسیده‌اید؟  حتما اگر به فکر پیشرفت و کسب موفقیت باشید، این سوالات بارها در ذهنتان نقش بسته است و حتما به پاسخ‌هایی رسیده‌اید. حالا باید دید که پاسخ‌های  به‌دست آمده، تا چه اندازه برای کسب حقیقی موفقیت به شما کمک می‌کند و تا چه حد کاربردی هستند.

شاید جز آن دسته‌از افرادی هستید که همواره  تصور  می‌کنید که کلید تمامی مشکلات در دستان خودتان است و می‌توانید با چند راهکار ساده، تمامی مشکلات موجود را از جلوی  پا بردارید. اگر جز این دسته‌از افراد هستید، باید بدانید که این باوراشتباه است و شما حلال تمامی مشکلات نیستید و لازم است گاهی برای رسیدن به موفقیت از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرید. درواقع برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را به‌صورت اصولی و هدفمند رشد دهید، به کمک افرادی کاربلد نیاز دارید. افرادی که به‌خوبی وضعیت و شرایط کسب و کار شما را بررسی کنند و پس‌از آشنایی با سلیقه و خواسته شما، تمامی شرایط را در جهت کسب رضایت مشتریان و همچنین جذب مشتریان تازه مهیا سازند. کانون‌های آگهی و تبلیغات، مجموعه‌هایی کاربردی برای رشد کسب و کار شما هستند که می‌توانید با توجه به نظرات کارشناسی آنها برای کسب و کار خود برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت داشته‌باشید.

خوشبختانه این روزها افراد زیادی به کاربرد و نقش کانون‌های آگهی و تبلیغات پی برده‌اند. از همین‌رو در سایه نظارت این کانون‌ها در حال رشد هستند.  این روزها با وجود فروشگاه‌های آنلاین، حساسیت مشتریان بسیار بالا رفته است. در واقع بستر مناسبی برای حرکت مشتریان ناراضی به سوی سایر رقبا فراهم شده‌است. به همین دلیل اخیرا بسیاری از صاحبان کسب و کار به‌دنبال مشاوره با کانون‌های آگهی و تبلیغات هستند تا بتوانند به‌صورت اصولی بستر مناسبی را برای توسعه کارشان فراهم سازند.

علاقمندی به مشاوره با کانون‌های آگهی و تبلیغات موجب شده‌است تا نیاز بیشتری به این مجموعه‌ها احساس شود. از همین رو، این روزها افرادمتبحر و باتجربه زیادی به‌دنبال تاسیس کانون آگهی و تبلیغات هستند.

ما در ادامه این مقاله راه اخذ مجوز کانون آگهی و تبلیغات را به شما توضیح خواهیم‌داد.

مدارک لازم برای تاسیس کانون آگهی و تبلیغات

تمامی افرادی حقیقی و حقوقی که قصد تاسیس کانون آگهی و تبلیغات را دارند، باید ضمن داشتن تابعیت ایرانی، دارای  گواهی عدم سوء پیشینه کیفری باشند. حداقل مدرک در نظر گرفته‌شده برای علاقمندان به تاسیس کانون آگهی و تبلیغات، دیپلم متوسطه است. ضمن اینکه باید سابقه کاری حداقل 5ساله در عرصه امور تبلیغاتی را داشته‌باشند. ویا مدرک لیسانس داشته باشند لازم به ذکر است که این سابقه کار باید مورد تائید کمیته سازمان تبلیغات قرار گرفته‌باشد. افرادی که  دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های روابط عمومی و بازاریابی، بازرگانی و علوم اجتماعی هستند نیز می‌توانند برای اخذ مجوز کانون آگهی و تبلیغات اقدام نمایند.

چند نکته مهم:

  • علاقمندان به اخذ مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات نباید در ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی مشغول به کار باشند. ضمن اینکه هر متقاضی تنها قادر به دریافت 1 مجوز تاسیس کانون آگهی و تبلیغات خواهدبود.
  • درصورتی‌که سناریویی برای معرفی خدمت یا محصول یک کسب و کار چیده شود، نباید این معرفی به نحوی انجام شود که خدمت و محصول سایر رقبا بی‌ارزش قلمداد شود.
  • به منظور تبلیغ کسب و کار نباید به صورت عمد و یا غیرعمد شخصی یا کسب و کاری مورد تمسخر قرار گیرد.
  • نباید برای معرفی خدمات یا محصولات از تصاویر یا عناوین مقامات دولتی، پیشوایان مذهبی و چهره‌های تاریخی استفاده شود.

موسسه مشاورین آسیا، همراه شما

همان‌طور که پیشتر مطالعه کردید، برای اخذ مجوز کانون آگهی و تبلیغات به مدارک و گواهی‌های زیادی نیاز است. ضمن اینکه برای ارائه تبلیغات باید به قوانین در نظر گرفته‌شده توجه داشت. در غیر این صورت شرایط مناسبی برای معرفی کالا یا خدمات فراهم نخواهدبود.

در واقع ایجاد ارتباطی هدفمند با مشتریان و رشد و توسعه کسب و کار در سایه تبلیغات سودمند امری بسیار تخصصی و جدی است. در این شرایط لازم است تا از نظرات کارشناسان و افراد باتجربه در این حوزه بهره‌‎مند شد. موسسه مشاورین آسیا با برخورداری از کارشناسان ماهر و کاربلد، آماده مشاوره‌ به متقاضیان تاسیس کانون آگهی و تبلیغات خواهدبود.

متقاضیانی که از این مشاوره بهره‌مند شوند، می‌توانند به‌صورت اصولی و با سرعت قابل قبولی در مسیر موفقیت رشد پیدا کنند. مجموعه مشاورین آسیا از مرحله ارائه مدارک برای اخذ مجوز، تا مرحله راه‌اندازی کانون آگهی و تبلیغات، جذب نیروی انسانی و مشتریان- اخذ گواهینامه ایزو همراه کارفرمایان گرامی خواهدبود.

خدمات این موسسه عبارتند از:

  1. ‎مشاوره اخذ موافقت اصولی کانون آگهی و تبلیغات به صورت حقیقی و حقوقی
  2. مشاوره اخذ پروانه تاسیس کانون آگهی و تبلیغات به صورت حقیقی و حقوقی
  3. معرفی سرمایه گذار جهت تاسیس کانون آگهی و تبلیغات
  4. مشارکت در زمینه مکان فعالیت-پروانه تاسیس و سرمایه گذاری
  5. اخذ گواهینامه ایزو برای کانونهای آگهی و تبلیغات
  6. معرفی متقاضیان عقد قرارداد با کانونهای آگهی و تبلیغات در انواع رسته ها و گرایشهای مختلف تبلیغات
  7. اخذ تسهیلات و وام جهت راه اندازی و توسعه کانونهای آگهی و تبلیغات
  8. مشاوره استخدام و قرارداد پرسنل کانونهای آگهی و تبلیغات مطابق با آخرین قوانین وزارت کار و امور اجتماعی
  9. تهیه طرح توجیهی تاسیس کانونهای آگهی و تبلیغات
  10. ارائه مشاوره تخصصی در زمینه مراحل تشکیل پرونده مالیاتی و فرآیند رسیدگی به پرونده های مالیاتی و همچنین اخذ کد اقتصادی برای کانونهای آگهی و تبلیغات

درصورتی‌که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید حتما با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل فرمایید و از نظر کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.